W związku z dużym zainteresowaniem, jakim cieszy się konkurs Adobe Creative Search 4 Ideas, oraz postulatami wielu uczestników, organizatorzy zdecydowali się na przedłużenie terminu składania prac. Nowy i ostateczny termin to 16 sierpnia 2009, godz. 23:59. Przesunięcie zamknięcia konkursu powinno wszystkim zainteresowanym dać szansę na dokończenie projektów, ewentualnie na zgłoszenie prac również w innych kategoriach.
Konkurs Adobe Creative Search 4 Ideas to otwarty konkurs graficzny na kreacje kampanii społecznej Banków Żywności – organizacji, której ideą jest walka z niedożywieniem i marnowaniem żywności. Prace można składać w 3 podstawowych kategoriach: grafika statyczna, grafika dynamiczna i video.
Najbardziej popularna kategorią okazała się oczywiście grafika statyczna. W kategorii tej zgłoszono już ponad 170 prac. Można je oglądać i oceniać w galerii konkursowej w serwisie www.cs4ideas.pl.
Mniejsza konkurencja jest w pozostałych kategoriach, w których prace składać można w postaci banerów internetowych, animacji Flash, filmów a nawet storyboardów.
- Warto pokusić się o stworzenie pracy w więcej niż jednej kategorii – przekonuje Klaudia Jaworska
z Adobe. – Jeśli prace zgłoszone przynajmniej w dwóch kategoriach będą spójne, wówczas możemy zgłosić je również w dodatkowej kategorii Kampania, zwiększając szanse na wygraną.
A jest o co walczyć. Do wygrania, prócz satysfakcji ze wsparcia szlachetnego celu, jest oprogramowanie graficzne Adobe, monitory EIZO, drukarki EPSON i tablety Wacom. Najlepsze prace zostaną wydane w formie kalendarza konkursowego oraz zaprezentowane podczas imprezy finałowej w Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie. Na autorów najlepszych prac czekają również miejsca na warsztatach graficznych Adobe oraz warsztatach fotograficznych organizowanych przez Akademię Fotografii.
Jesteś tutaj: Warszawa / Aktualności / Polecamy /
13.08.2009
Adobe Creative Search 4 Ideas
Skopiuj link do wpisu:
Zobacz także: